Acat Nederland
Image default
Dienstverlening

Waarom de klantenservice van Instabox lastig te bereiken is

De reden dat een klantenservice slecht bereikbaar is heeft allemaal te maken met de manier waarop het leven veranderd. Steeds meer wordt er gedaan op social media en bedrijven anticiperen hierop. Zij proberen zich hieraan aan te passen alleen niet altijd is dit wenselijk bij de klant.

Telefonisch contact, kan dat nog?

Het antwoord op de vraag of het nog mogelijk is telefonisch contact te hebben met een bedrijf is simpelweg ja. Officieel gezien kan dat nog en is die mogelijkheid er. Het enige probleem is dat deze bedrijven het telefoonnummer niet meer zo zichtbaar maken waardoor jij moeite krijgt om contact met ze op te nemen op deze manier. Er zijn altijd wel andere manieren om contact op te nemen alleen vindt niet iedereen deze fijn.

Als je telefonisch contact wilt opnemen met Instabox dan ben je een hele zoektocht verder zonder dat je weet of je success hebt. Doordat de nummers niet meer staan bij de rest van de contact opties ben je ook sneller geneigd een van deze opties te proberen. Een chatbot bijvoorbeeld is een veelvoorkomend verschijnsel als het gaat om klantenservice van bedrijven. Dit is alleen niet altijd fijn en behulpzaam.

Je kunt verschillende redenen hebben om contact op te nemen met ze. Of het nou gaat om een handeling die je nog moet doen of een handeling die je al gedaan hebt. Het is altijd fijn als iemand je te woord kan staan waardoor jij zeker weet dat je daarop kan rekenen en vanuit kan gaan. Is je pakket bijvoorbeeld nog steeds niet bezorgd? Dan wil je misschien weten wat zij als oplossing bieden en wat jij nu kan verwachten. Je wilt dat jouw onzekerheid weggenomen wordt door ze. Dus wil je Instabox bellen? Zo doe je dat. 

Wat is onze visie als bedrijf?

Onze visie als bedrijf is heel simpel eigenlijk. Steeds meer bedrijven halen hun telefoonnummers weg omdat ze simpelweg niet willen dat er veel mensen gaan bellen met hen. Hiervoor investeren zij in andere manieren die minder tijd kosten. Een e-mailtje ontvangen kost minder tijd omdat je alleen ingaat op hetgeen dat erin staat. De klant heeft geen gelegenheid om nog andere vragen te stellen of door te vragen.

Doordat je ons belt kun je aangeven wat er aan de hand is en welk bedrijf jij graag zou spreken. Wij zorgen er dan voor dat jij doorverbonden wordt met ze zodat jouw probleem opgelost kan worden. Omdat wij vinden dat bedrijven hier meer prioriteit aan moeten geven willen wij mensen ondersteunen hierin. Hierdoor hopen wij dat bedrijven meer in gaan zien wat het belang is van telefonisch bereikbaar zijn. Benieuwd naar de visie van KSD? Lees het hier.

https://klantenservicedirect.nl/