Acat Nederland
Image default
Dienstverlening

Ikea bellen doe je zo

Ikea is een groot bedrijf met meubels die je zelf in elkaar moet zetten. Het is te begrijpen dat je soms iemand van de Ikea nodig hebt om uit te vogelen hoe je iets moet doen. Dit zal niet snel zijn bij een simpel bureautje, maar wel als het gaat om een grote kast. Frustrerend vooral als je één stap niet begrijpt en niemand kunt bereiken.

Heeft Ikea een klantenservice?

Je zou denken van niet als je op het internet gaat zoeken, maar Ikea heeft zeker een klantenservice. Het zou raar zijn als zo een groot bedrijf geen enkele manier heeft voor klanten om hen te bereiken bij problemen. Ze zeggen het zelf dat hun meubels makkelijk zijn om in elkaar te zetten. Toch kan het zijn dat je wat problemen ondervindt en hulp nodig heeft. 

Bellen met Ikea doe je zo, voor de volgende redenen bijvoorbeeld. Als je een bestelling plaatst wil je weten wanneer die binnenkomt. Je moet misschien vrij vragen van werk of iemand anders vragen om thuis te zijn voor jou. Ook het monteren bijvoorbeeld kan zijn dat er iets ontbreekt of dat je het niet snapt. Dan is het fijn als een persoon zelf jou kan uitleggen wat je moet doen. Een algemene vragen pagina gaat je hier niet bij kunnen helpen.

Een betaling in termijnen zal ook een veelbesproken onderwerp zijn bij de Ikea. Zij leveren namelijk ook grotere dingen zoals bijvoorbeeld een gehele keuken. Als het bekend is dat een termijnbetaling mogelijk is, dan zul je zeker mensen hebben die hier gebruik van willen maken. Ikea zal daar zeker ook voorwaarden op gezet hebben dus om te kijken of jij hier gebruik van kan maken is het zeker handig om een persoon te spreken. 

Wat is onze visie met dit?

Wij hopen mensen hier te kunnen blijven helpen met het in contact komen met bedrijven. Het is zeker een grote kans dat dit probleem waarbij je geen nummers meer kan vinden van bedrijven steeds groter wordt. Met de tijd wordt social media een grotere prioriteit in het leven en daar willen bedrijven op meegaan. Dit is alleen niet altijd handig.

Wij hopen daarom ook dat wij kunnen uitbreiden en steeds meer bedrijven kunnen linken om door ons doorverbonden te worden. Het is ook belangrijk om in te kunnen zien hoe de klantenservice beoordeeld wordt door andere van het bedrijf. Wij willen deze ook inzichtelijk maken voor klanten zodat zij ook weten dat dit de manier van handelen is van bepaalde bedrijven. Transparantie is en blijft belangrijk als je een ondernemer bent, dan maakt het ook niet uit hoe groot je bedrijf is. Meer weten? Hier lees je de visie van KSD.

https://klantenservicedirect.nl/